۶ پاسخ

پماد چشمی آ
قطره باکتی ماید

نه ..

بله دکتر بچم گفت از کناز گوشش بکش پایین بینی و دوباره ک روزنه های چشمش باز شه☹️گفت تا یکسال هم اینجور باشه عادیه

بله یکی دوبار قطره و پمادزدم خوب شد

قی ینی چی؟!

بله عزیزم
باید ماساژ بدی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی