دیگه نیاز نیست
بروسونواگرچرخیده ان شالله طبیعی زایمان کنی ازپایین گشادشدی پوستت خراب شده ازبالاهم خراب بشه من کشیدم البته بدن هاباهم فرق داره خیلی دردداره ولی طبیعی سریک ساعته میاددنیاودیگه دردنداره بعدمیتونی بگی برات بخیه زیبایی هم بزنی که دیگه مثل روزاولت بشی بازهفته اخرت سونورابرو
چرا ب من نگفتن سنو برم؟زایمان اول هستین شما؟؟؟
باید حتما سونوی جدید داشته باشی.من رفتم سونوم واسه دو روز قبل بود ولی کنارتختیم واسه یک هقته پیش بود قبول نمیکرد دوباره همونجا سونو کردنش ببینن چرخیده یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.