۴ پاسخ

دیگه نیاز نیست

بروسونواگرچرخیده ان شالله طبیعی زایمان کنی ازپایین گشادشدی پوستت خراب شده ازبالاهم خراب بشه من کشیدم البته بدن هاباهم فرق داره خیلی دردداره ولی طبیعی سریک ساعته میاددنیاودیگه دردنداره بعدمیتونی بگی برات بخیه زیبایی هم بزنی که دیگه مثل روزاولت بشی بازهفته اخرت سونورابرو

چرا ب من نگفتن سنو برم؟زایمان اول هستین شما؟؟؟

باید حتما سونوی جدید داشته باشی.من رفتم سونوم واسه دو روز قبل بود ولی کنارتختیم واسه یک هقته پیش بود قبول نمیکرد دوباره همونجا سونو کردنش ببینن چرخیده یا نه

سوال های مرتبط

مامان baby🍼🩵👶🏻 مامان baby🍼🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد