۲ پاسخ

من از بدو تولد دادم عالیه وسبک و وزن دهی عالی

گیگوز فقط ۱ش وزن دهی داشت و عالی بود بعدش افتضاح

سوال های مرتبط

مامان الارز
رجبی مامان الارز رجبی ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری