۳ پاسخ

چی بگم اخه به دکتر دسترسی داری ببر دکتر ولی خودت شیر زیاد بده بهش شیر مادر خودش سرما خوردگی بچرو درمان میکنه

من امروز دخترمو بردم دکتر بهش شربت پلارژین داد

من دخترم و یکم از شیر خودم میریختم بینی ش باز می‌شد یا چشمش عفونت میکرد میزدم الان دکترا منع میکنن ولی من خودم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی