کسی از رو نظریه نوب میتونه جنسیت حدس بزنه؟

۳ پاسخ

کسی بوده دوازده هفته جنسیت نی نی شون درست حدس زده شده باشه؟!

من طبق این نظریه فرستادم چت جی پی تی،گفت 80 درصد دختر، ولی آنومالی پسر شد، شانسیه انگار

این دیگه چیه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نلا ونیکان مامان نلا ونیکان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلا ونیکان مامان نلا ونیکان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد