۶ پاسخ

منم برای بچم سوپ درست کردم زیاد بودن همه رو نخورد فردا میشه صبحانه بهش بدم یانه

نوش جون دختر منم حیلی دوس داره نخود فرنگی هم میریزم من

نوش جونش فقط عزیزم شما میکس میکنی یا با پشت قاشق له میکنی؟

پوره میکنی یاله؟
دختر من اصلانمیخوره

نوش جونش♥️😍

نوش جونش

سوال های مرتبط