۹ پاسخ

فرنی آماده ماجان هم خوشمزس اکثر بچه ها اونو میخورن ، تنوع طعمشم بالاست ولی بهتره از فرنی برنج شروع کنی انشالله جواب میگیری 😍

🌹😘😘

سرلاکم دوست نداره مثل باباش کم اشتهاس برعکس من

سرلاک بخر از داروخونه یدونه
از غذاهای خودتون بده

عزیزم من خیلیییی تلاش کردم تا پسرم یه چیزی بخوره، بعد یک ماه و نیم تازه روزی یه وعده میخورد😅خسته نشو به تلاشت ادامه بده

آخه بدبختی غذاهای خوشمزه خودمونم آبکی باشه میدم تف می‌کنه

یه چیز بگم؟
واقعا این بچه ها خر نیستن که
میتونن خوشمزه و بد مزه رو تشخیص بدن

حالا ما خودمون میتونیم بی نمک و بدون شکر غذا بخوریم؟
این بنده خداها چجور بخورن ؟
معلومه که نمیخورن
الان تو غذاهاش اینارو حذف میکنیم بعد که دو سالش شد هرروز پیتزا و ساندویج و بستنی و پفک و ... میخورن

دیونه شدم بخدا چون شیرخشکم میخوره میگفتم حداقل غذاهای مقوی بخوره که اینجوری میکنم به نظرتون دکتر ببرم ؟

دختر منم دوسه روز اول فرنی خورد الان عوق میزنه هنوز بقیه چیزارو ندادم اگه نخوره چی😢😭

سوال های مرتبط