۳ پاسخ

الهی فداتشم
منم بعد اینکه یه سقط داشتم همش دعا میکنم خدایا امانتیتو خودت میدی خودت میگیری سپردمش به خودت هیچ مادری رو با بچه هاش امتحان نکن این حس مادرانه اس ولی ما الان بارداریم هورمون هامون بهم ریخته برا همین اینجوری میشیم

الهی
حتما مواظبه که تا اینجا اوردتت بعد اینم مواظبه و به آخر میرسونه انشاالله 🤲❤️

واقعا هم راست میگفت حرفاشو تک ب تک یادمه الان که خودم مادرم میفهمم چرا اینقد نگران ما بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری