برابر پس بده حتما جای دیگه بازم قشنگ گیرت میاد ولی لباس کوچیک تن بچه خوب نیست مخصوصا اگه دوست داشته باشی لباشو هی ببینی نمیتونی تنش کنی پولم دادی زورت میاد
سرهمی و رامپر فقط قسمت فاقش مهمه
منم عاشق این مدلام هنوز نتونستم برم جایی بگیرم
آره قسمت پوشکش اذیت کنندس
من چهارگرفتم ازبالابزرگ بودرفتم سه گرفتم اماازپایین کوچیکه
آره براش کوچیکه پسش بده عزیزم
ای جان ..چقدر ناز دخترتون..خدا حفظش کنه واستون
نه عزیزم کوچیک نیست رامپر همیجور میشینه تو تن
چقدرم قشنگه🥹🥹🥹
رامپرا كلا زود برا بچه كوچيك ميشن كاش ي سايز بزرگتر برميداشتي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.