عزیزم ذخژره بسته ب سنت باید ببینی موبه یا نه
تو ک۱۹ طالته ذخیره ات باید بیشتر باشه
ولی همین الانم عالی
اما خوب من۳۹ سالم بود ذخیرم۲/۵ بود....
ویتامین د منم ۲۸ بود مارک یوروویتال استفاده کن تحت لیسانس آلمانه
ذخیره ات عالیه
نه خوبه عزیزم کاملا
ذخیرت خیلی خوبه اصلا تنبلی نداری ویتامین د فقط پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.