۵ پاسخ

عزیزم ذخژره بسته ب سنت باید ببینی موبه یا نه
تو ک۱۹ طالته ذخیره ات باید بیشتر باشه
ولی همین الانم عالی
اما خوب من۳۹ سالم بود ذخیرم۲/۵ بود....

ویتامین د منم ۲۸ بود مارک یوروویتال استفاده کن تحت لیسانس آلمانه

ذخیره ات عالیه

نه خوبه عزیزم کاملا

ذخیرت خیلی خوبه اصلا تنبلی نداری ویتامین د فقط پایینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری