دختر منم همینه آزمایش خون دادیم ذخیره آهن کنه فردا ببرم ببینم دکتر چی می گه😔
وای بچه منم همینجوری شده
بخدا مغزم داره میترکه از دستش
قبلا هم بدغذا بود ولی نه دیگه تا این حد
دهنشو قفل میکنه با هیچ ترفندی هم باز نمیکنه
شیر هم کم بهش میدم
نمیدونم چطور گشنه نمیشه
حتما دندونهای عقبه که اینجورین دختر منم دوتا آخری رو داره در میاره به شدت بدعذا وبد قلق شده مداوم چسبیده بهم
پسر منم خیلییی دیگه بد غذا شده قبلا ماست پلو یا برنج خالی میخورد الان همونم نمیخوره شیرش تو این روزا بارها دور ریختم گاهی ۳۰ سی سی خورده گاهی یخورده بیشتر. وزنش چقدره عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.