نه فک نکنم
قرص میدن بهت اگه پایین نیاد که میاد بعدش انسولین
نگران نباش طبیعیه آمپول ریه قندو بالا میبره
نترس چیزی نیست فقط آب زیاد بخور خورشت و پروتئین بخور چند روز رعایت کن خوب میشی
من متفورمین میخورم دکتر داد
من انسولین میزدم...البته خداروشکر الان دیگه ۶روز ...زایمان کردم
آب زیاد بخور بعد از غذا هم پیاده رویی کن کنار غذات کدو سبز و هویج بخار پز کن بخور زود میاد پایین
ب احتمال زیاد برات انسولین بدن...بعدآمپول اینجوری شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.