۴ پاسخ

حساسیت ب شیرخشکم میتونه باشه

از بوس کردن زیاد شاید باشه نزار بچه رو زیاد بوس کنن

با عرق کاسنی وشاطره بشور خوب خوب میشه

نوزاد که پوستش دون دون میزنه چون همش بوسش میکنن یا لمسش میکنن الرژی میکنه
سعی کن از این مرطوب کننده های مخصوص نوزاد بزنی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی