من از بیمارستان اوردم گرفتم باقیچی
من از روز سوم چ چهارم گرفتم
5روزگی گرفتیم
همون تو بیمارستان بگیر و دستکش دستش نکن
هروقت نیاز بود
دختر من به دنیا اومد ناخوناش خیلی بلند بود من ۳روزگیش ناخوناشو گرفتم
من اولین بار هفت روزش بود گرفتم
۴۰ روزگی به بعد
هروقت تونستی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.