عدد دفع پروتئین ۲۲۶ زیاده ؟

۴ پاسخ

نه طبیعی تو بارداری
برای فشار چه دارویی به شما دادن؟؟

چرا ایندفعه رفای حتما تاکید کن

چ علائمی داشتی دکتر ازمایش نوشت

تا زیر ۳۰۰ تو بارداری اوکیه

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی