چرا هست تو بازار البته من تو قم دو سه جا دیدم داره
من الان دلم به شدن گردو سبز میخواد ولی خب نیست🙄
ماداریم درختشو عزیزم.. هنوز نرسیده. تازه یماهه میوه داده. شاید ماه بعد برسه. اگه میتونی یماه صبر کن 😬
کمپوتشو بگیر عزیزم
بعضی جاها داره همین چند وقت پیش شوهر من خرید سردخونه ای هارو میشه پیدا کرد
من از ظهر دلم انار میخواد 🥲
شوهرم آب انار خرید ولی من خود انارو میخواستم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.