دوستان دستشوییتون با توالت فرنگی میرید ؟
یا همون عادی ؟

۱۶ پاسخ

من که عادی
از توالت فرنگی متنفرم
اصلا اصلا نمیتونم استفاده کنم انقدر بدم میاد

فرنگی

من الان دیگه فرنگی چون فشار میاد

منم فرنگی استفاده میکنم چون طول سرویکسم پایین بود از اون موقع به بعد دیگه عادت کردم اصلا نمیتونم دستشویی ایرانی استفاده کنم فقط فرنگی

فرنگی
عادی خیلی بهم فشارمیاد

منم فرنگی میشینم

فرنگی استفاده کن عادت میکنی
خیلی از ایرانی بهتره

از اول فرنگی استفاده کردم خیلیم راحتم
الان اگه برم دسشویی ایرانی به ناچار دیگه نمیتونم بلند بشم تموم بدنم درد میگیره

فرنگی عزیزم

من فرنگی استفاده میکنم ولی ی موقع هایی خسته میشم ازش ی روز استفاده نمیکنم

فرنگی چون جفتم پایین بود دل درد میگرفتم بعدش

فرنگی

فرنگی
ایرانی نمی تونم دیگه من اصلا
از قبل عید فرنگی را شروع کردم

فقط فرنگی ، ایرانی بشینم دیگه نمیتونم بلند شم 😅

ایرانی استفاده میکنم، ولی فرنگی اگه داری اونو استفاده کن بهتره

فعلا عادی میرم چون زود بزود میرم دسشویی و شوهرم پسرم میخان برنن اذیت نشن هی

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری