مامانای هم هفته ی من وزن نی نیتون چقد بود؟!
برا من ک گف ۱۲۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

برای من 1231 بود امروز رفتم

عالیه

ماشالا

منم ۱۲۰۰

اره عالیه
منم ۱۲۱۵ بود

خیلی هم خوب 👌🏻

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان دل آرا مامان دل آرا هفته سی‌وششم بارداری