۴ پاسخ

سلام اقتضای سنشه عزیزم، بچه ها همه س دوره ای این وابستگی عاطفی رو دارن که دوست دارن مادر همیشه پیششون باشه، برای یکی زودتر، برای یکی دیرتر اتفاق میفته، فگفقط باید دورش بگذره چای برای اینکه کمتر بشه، میتونین وقتی تو اتاق، آشپزخونه یا جایی هستین ک شما رو نمی‌بینه از همونجا صداش بزنین و باهاش صحبت کنین ک حضورتون حس کنه، براش شعر بخونین، میتونین هم قبل اینکه خیرین تو اتاق یا جای دیگه، باهاش دالی بازی کنین تا فک کنه رفتن شماهم ی جور بازیه

همه ی بچه هاهمینن

هر موقع شروع کرد به گریه کردن فقط باهاش حرف بزن..همین.صحبت کن مثلا بگو وااای وااای دختر من چرا گریه میکنه.چیزی نشده من اینجام دقیقا من خودم یه دختر ۸ماهه دارم ولی به هیچ عنوان نمیذاره بهانه بگیر..فقط صحبت میکنم قصه و شعر میخونم.یادش میره

منم دقیقا همینم. وابستگی شدید نوزاد به مادره، میگه ۲۴ ساعت همش باید ور دل من باشی😏😔😢

سوال های مرتبط