بچه هاتون ساعت چند میخابن ؟

۲۴ پاسخ

بهترین وقت اینه که ۹ بخوابن
ولی بنده تنبل تشریف دارم😬
چون اگر زود بخوابونم ساعت ۸ بیدار میشه و من سختمه خودم ساعت ۱۰ یازده چشمام باز میشه البته اینکه شبا فقط بیکارم و تو گوشیم میگردم هم بی تاثیر نیست میبینی ساعت ۵ صبح تازه میخوام بخوابم🤦🏻‍♀️
میدونم اشتباهه ولی احساس نیاز میکنم به تنهایی😐
خلاصه که ۱۲ میخوابونم بچه بنده خدا میشه عادتشو عوض کنم ولی ......

ده و یازده البته با دارو

ما از ۹ یا ۱۰ خاموشی میزنیم ولی خانوم تازه یادش میاد تو تاریکی کلی حرف بزنه بازی کنه ماجرا تعریف کنه و .....ساعت ۱۲ و ۱ خوابش میبره

۱۱ تا ۱۲

اصلا مشخص نیس
یبار زود یبار دیر
زودش ده و نیمه البته

۱۲تا۱

ده نیم

۱یا۲ میخوابه

۱۱ تا ۱۱و نیم

الان خوابید البته یکساعت شاید بیشتر کلنجاررفتم باهش

بین ۱۱ نا ۱۲

ده تا ده ونیم

۹ و نیم تا ۱۰

۹ یا ۱۰

امروز چون نخوابیده ساعت ۹وگرنه ساعت ۱۱شب میخابه شامم نخورد🥲

همین موقع ها اکثرا ..

۱۲ ب بعد

۱۱ و نیم ۱۲

من شوهرم گیر داده دیر میخابونی

والا الان تازه پسرم خوابیده از ساعت ۲ بعدظهر بیدار بود تازه نفس میکشم الان از فرط خستگی

اخه نمیشه که زوری بخوابونیم

۱۲ یا یک اگه مهمون داشته باشیم چون خودمون دیرتر میخوابیم اونم دیرتر میخوابه

والا من‌تا کاری خودمبکنم همون یک به بعد

۱۲تا۱

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝑁𝑎𝑓𝑎𝑠 مامان 𝑁𝑎𝑓𝑎𝑠 ۲ سالگی
مامان مامان زینب مامان مامان زینب ۱ سالگی