سلام بچه هاتون چن میخابن

۱۵ پاسخ

عزیزم دختر من الان خوابیده

تا جون منو گرفت

۱۱ ۱۱ونیم میخابه

۱۱ یا ۱۲

وای خوش به حال شماها
ساعت چند صبح بیدار میشن؟
من وقتی از شیر گرفتم ساعت۳نصفه شب میخوام ده یازده بیدار میشه

دوازده دوازده و نیم میخوابه

قبلا خیلی خوب بود۹میخوابید الان با بدبختی۱۱میخوابه

۱۰ و نیم ۱۱
۱۰ دقیقه ب ۱۱ بود خابید

۹ونیم ۱۰

بین ده تا ده و نیم

۱۰ خوابید

یازده عزیز

حدود ۱۰

۸/۳۰ تا ۹

12اینا

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝑁𝑎𝑓𝑎𝑠 مامان 𝑁𝑎𝑓𝑎𝑠 ۲ سالگی