مامانا فشارم ۱۱رو ۹بالاست؟
#بارداری
#فرزندپروری

۲ پاسخ

من همیشه فشارم رو ۱۲ دکتر میگه خوبه که🙂

۱۱ خوبه
۹ بالاست

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۵ ماهگی