۱۲ پاسخ

دکترت کی هسته؟؟؟؟

چی بگم والاشایدبستری شدی تافردابه امیدخدا

اره زایمان میکنی من خودم۳۸هفته رفتم زایمان کردم

گفتن اگ بچه برنداریم خفه میشه

چندهفته ایی الان

آره ولی اول بپرس نگی دکترشخصی گرفتی هااگه اوناگفتن بایدسزارین شی اورژانسی میشی هزینه نیس برات

اره دیگ امپول میزنن اگه طبیعی باشی اگه سزارین باشی که کنترل میکنن فردا سزارینت میکنن

منم 37هفنه ختم بارداری دادن بخاطر فشارم برو بچت خفه نشه 9ماه سر دلت نگه داشتی

اره احتمالاسزارینی بشی

کدوم بیمارستان واسه زایمان میری، انشاالله هرچی خیره برات پیش بیاد نی نی رو به سلامتی بغل بگسری

اره ممکن عزیزم چون الان یکم فشارت بالاتر ازحد نرمال

اگه فشارت خیلی بالا باشه ختم بارداری میزنن

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی