چی بخورم فشارم بیاد پایین؟فشارم گرفتم ۱۲ رو ۷ بود

۶ پاسخ

سیر خوبه

عزیزم بهت پیام دادم بی زحمت جواب میدی

فشارت خوبع که.. دکتر بمن گف12رو 9خوبه

چیز ترش بخور دیگه ابلیمو یکم بخور

عزیزم منم هفته های آخرم فشارم مث تو بود و حالت تهوع داشتم طبیعی نگران نباش

۱۲روز ۷ زیاد بالا نیس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی