۱۳ پاسخ

اورژانس زنگ بزن

خیار ماست زیاد
سیر
آبغوره
عالین

گریپ فروت

خیلی رفته بالا😢منم یه ماه پیش ۱۴ شد یدونه گریپ‌فورت خوردم ۱۰ دقیقه‌ایی شد ۱۱

سلام عزیز برو بیمارستان
قرص فشار نداری؟اگه نداری ی کم آبغوره بخور تا بری

خیار، آب نارنج،آبغوره،آبلیمو

مراقبت کن دختر از الان فشارخون نگیری

گوجه خام بخور

سیر خام بخور سریع میاد پایین ..

سیر خام آبلیمو طبیعی آب غوره اینا خوبه ولی دارو باید بخوری اگه همیشه بالاست

دکتر بهت قرص نداده؟؟؟ برو دکتر

فقط برو بیمارستان
نمیدونم چی خوبه که راهنمایت کنم

وای چقدر زیاد برین درمانگاه

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی