۶ پاسخ

خیار
ماست بدون نمک اگه نیومد پایین حتما برو دکتر

خیار،ولی برو دکترحتما

فشارت بالا بودتو بارداری؟ قری ک میخوردی تو بارداری رو بازم باید بخوری تا ۴۰ روزگی
خطرناکه خدایی نکرده رگ ای سرت پاره میشن
احتمال تشنج هس
من میتیل دوپا میخوردم تا ۲۰ روزی خوردم فشارم نرمال شده قطش کردم

قرص فشار

کدو خورشتی

ترشی بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی