۸ پاسخ

باید بری

ابغوره یاابلیموبخور

فشارت بالا باشه ختم بارداری میدن

سیر ماست درست کن بخور خیلی سریع فشارو میاره پایین ، ولی خب این فشار باید بری بیمارستان

اب نارنج، ابغوره، خیار ولی بری درمانگاه یا بیمارستان خیلی بهتره

چرا باز چیشده خودتو به کشتن میدیا حرص نخور

اگه موز دارین بخور

آبغوره یا آبلیمو بخور

سوال های مرتبط