سلام رفتم درمانگاه فشارم 13 بود چی بخورم بیاد پایین ؟؟؟

۴ پاسخ

سیر زیادیش افت فشار یهویی داره
خیار
آب لیمو

سیر ماست
خیار

خیار ، هندونه یا کاهو
قرص منیزیم هم بخور ، پشتش دوتا لیوان آب بخور و یکم راه برو

کیوی خیار هندونه ابلیمو

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد