۱۲ پاسخ

با دکترت صحبت کن
یه کاری نکنی فشارت بیوفته
فقط آب زیاد بخور و زیاد ادرار کن که دفع بشه سموم بدنت

ابغوره بدون نمک با اب مخلوط کن بخور خیار کیدی پرتغال بدون نمک گریفروت عالیه ماست و خیار بدون نمک ماست کم چرب دوغ خودت درست کن ماستو ابو مخلوط کن بدون نمک بخور اب فراوون سماق با غذا و حذف کامل نمک و در نهایت به دکترت بگو فشارت اینه ازمایش بنویسه خیالت راحت بشه

فشارت خیلی هم خوبه
منی که تو بارداری فشار گرفتم دارم بهت میگم،فشار ۱۴ روی ۹ به بالا خطرناکه

با دکترت صحبت کن

اولا زیاد بالا نیست از ۱۳ بالاتر نباید بره
فشار گرفتن خودش خیلی مهمه کی و درچه حالی میگیری مثانه نباید پر باشه قبلش استراحت نسبی داشته باشی سرپا نباشی
با دستگاه دیجیتال نگیر با دستگاه آنالوگ بهتره
چایی ترش خیلی خوبه برای فشارخون

کیوی

منم همین طور ۳ روزه کم شده رفتم خانه بهداشت میگه ماه اخرع دیگه جا بچه تنگه مثل قبل تکون نمیخوره

خیارسبز و عرق کاسنی خوبه
اما اگر فشارت بالا بوده تا حالا تا آخرش همینطوره من تقریبا از اولای بارداریم تا الان۱۳رو هشت

من سر هر دو بارداری بستری شدم بخاطر همی فشار رو۱۳میومد خطرناکه فشار بالا هم برا خودت هم بچه

ابغوره

فشارت بالاعه و نرفتی دکتر 😐

باید بری بیمارستان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد