۸ پاسخ

اره میزنن دختر من ۱۹فروردین دنیا اومد امروز براش زدن

عزیزم زنگ بزن سوال کن بعد برو

دختر منم ۲۰ فروردین دنیا اومد
اینجا فقط یکشنبه و دوشنبه ها واکسن میزنن

ببین بهداشت فردا واکسن میزنن اره ببره محل ما هر روز نمیزنن

منم ۲۰ فروردین به دنیا اومد فردا میخوام ببرم

عار ببر میزنن

یه روز بعدش ببری بهتره
من که یه روز بعدش رفتم واکسن نداشتن ۳ روز بعدش رفتم

اره ببر میزنن درسته

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۴ ماهگی