جواب بدین دختردارها‌

تصویر
۵ پاسخ

من ۴۷ بدنیا اومد خودم گرفتم حدود ۹۰بود

سه سالگی ۹۵ البته ۴۹ بود

من دخترم ۵۵بود تولد سه سالگی بردم بهداشت ۱۰۱

برا منم خودم گرفتم ۹۴ هس

بخدا من پسر دارم وگرنه جواب میدادم 😁

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ سالگی
مامان عشقای مامان مامان عشقای مامان ۳ سالگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۳ سالگی
مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی