چیکار کنم تو اینده سر بچم خربزه ای نشه

۲ پاسخ

سرشو یبار راست یبار چپ یبا رو به بالا بزار گرد گرد میشه

از الان هم به پهلوی راست بخوابون هم پهلوی چپ یه طرف نباشه همیشه ،به یه اندازه دو طرف بزار بعد از دو سه ماهگی بعضی وقتا به پست سر بخوابون گرد میشه سرش .

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان گندم خانوم 💕 مامان گندم خانوم 💕 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد