خانوما اکسیژن خون نرمالش باید چندباشه؟؟؟
۵۰ پایینه؟

۶ پاسخ

با دستگاه ۵۰ هس یا بدون دستگاه

خیلی کمه با دستگاه ۵۰ هست؟

من مامانم موقع کرونا شده بود پنجاه باید نود میشد به بالا
فوت کرد بعد چند روز چون اصلا بالا نمی‌موند

اره خیلی پایینه

اره خیلی کمه باید ۹۰ ب بالا ۹۵ باششه

اره ۵۰کمه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیای باغچه مامان فسقلیای باغچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان دلیل بودنم مامان دلیل بودنم ۲ سالگی