مامانا نی‌نی من دختره ست این رنگی بگیرم قشنگه ؟

بارداری

تصویر
۲۴ پاسخ

چون پرسیدی نظر میدم عزیزم طوسی برای دختر به نظر من قشنگ نیست

با احترام به نظرت،نظرم اینه که رنگ طوسی سرد و بی انرژیه حتی از نظر علمی میگن تم طوسی تو دراز مدت افسردگی میاره بنظرم یه رنگ گرم تر و شادتر بگیر

خیلی ساده و بی روحه
واسه دختر این همه رنگ پاستیلی هست

نظر من اینکه طوسی پسر و دختر نداره و رنگ اسپرتیه...من خودم عاشق رنگ طوسی هستم...رنگا واقعاااااا جنسیت ندارن

خیلی شیک و نازه.طوسی واقعا رنگ خاصیه

بی روحه

عزیزم قشنگه ولی بنظرم رنگ کرم گرمتر و دخترونه‌تره. طوسی یمقدار حس پسرونه داره و سرده

اره خوشکله

بنظرم قشنگه

من اینا رو سفارش دادم

تصویر

من برای پسرم طوسی سفید خرید کردم- حالا باز سلیقه ایه

کرم بگیر سفید کثیفی خیلی نشون میده رنگش بد نیست
اگر لباسای دخترت ری رنگی

خیلی بی روحه

خیلی قشنگ وشیکه

چون پرسیدی میگم اصلا رنگ شادی نیست. حتی برای پسر چه برسه دختر.

من خوشم مياد
ولي سليقه اي هست

حس میکنم کرمی قشنگتره

خیییلی بی روحه عزیزم🥲من خودمم رنگی رنگی به دلم نمیشینه ولی خب نینی گناه داره

ترکیبی بگیر با صورتی که یکم از تیرگی درآد

بنظرم قشنگه ولی برا نوزاد بی روحه

خیلی روشنه اذیت میشی بعد هربار استفاده باید بشوری

خیلی سردهههه

بنظرم یه رنگ شادتر

زود کثیف میشه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری