۳ پاسخ

صدای سشوار واسش بزار. اروم ک شد بزار رو پا.. من دخترم اول ب صدا سشوار عادت داشت. الان واسش اهنگ مازندرانی ارومم راجب دختر میزارم رو پا یا گهواره اروم میخوابه شکر خدا

فعلا نمیشه عادت داد یکم زوده بذا بزرگترشه دختر من تازه عادت کرده قبلا نمی‌تونستم بفهمم چیکار کنم ،الان فقط ببین هرشب به چه روشی راحت تر می‌خوابه فعلا ثبات نداره

شیرش بده آروغش بگیر بزارروپات بایه پارچه دستاش ببند آروم میگیره میخوابه وقتی خوابش سنگین شد دستاش یواش باز کن بیدارنشه. من هروقت بچه ام بدقلقی میکنه همین کارمیکنم فوری آروم میشه

سوال های مرتبط