۱۰ پاسخ

تو کلاسای بارداریمون بهمون گفتن به تغذیه ربطی نداره و همه بچه ها تو کل دنیا زردی میگیرن
فقط درصد زردی فرق میکنه
مثلا واسه یکی یکی دو روزه اوکی میشه واسه یکی دستگاه میره واسه یکی بستری میشه و …
ولی مامای همراهم ب من گفت از هفته فک میکنم ۳۷بود دقیق یادم نیست گفت رب انار بخور
منم خوردم
دخترم زردیش در حدی بود ک خودش اوکی شد خیلی خیلی خیلی کم بود

دختر من سه ماه زردی داشت دکتر گفت بخاطر گروه خونی
گروه خوبی خودم او مثبت دختر ب مثبت

من دوماه آخر عرق کاسنی می‌خوردم و خنکی بشدت می‌خورد روزی ی پارچ دوغ می‌خوردم گرمیجات دوماه آخر نخوردم آب انار زیاد خوردم چون شنیده بودم موثره و خداراشکر اصلا بچم‌زردی نگرفت ولی بدنیا هم اومد بدنش رو با عرق کاسنی میشستم هرروز و چنتا کار دیگه...

بخاطر گروه خونیه.
اگرم بگیرن ،باید شیر فراوون بخورن و خنک باشه جاشون که جیش کنن و آگاه باشند و شیر بخورن و خواب آلود نشن و با جیش زیاد زردی دفع کنه

من شب قبل زایمان نشستم عرق کاسنی خوردم بچم انقد زردیش کم بود دکتر گف شیر بدی میره حتی قطره هم نداد

من هیچی نخوردم ینی یه بار عرق کاسنی خوردم بدمزه بود دیگه نخوردم
ویارمم همش به چیزای گرمی بود
پسرمم وسط گرمای تابستون بدنیا اومد و شکر خدا زردی نگرفت
به تغذیه ارتباطی نداره .اگر گروه خونی مادر و فرزند یکی باشه بچه زردی نمیگیره که برای منو پسرم یکی بود

بیخودی و بی تاثیر

عرق كاسني بخور من دوتا دخترام گرفتن عرق كاسني خوبشون كرد البته بستري هم بودن اونجا بشون ميدادم و ميمالوندم ب بدنشون حالا تو توبارداري بخور ك نگيره

فکر نمی‌کنم زردی ربطی به تغذیه مادر داشته باشه ینی من اعتقادی ندارم ولی من هندونه خیلی زیاد خوردم تو بارداری و عرق کاسنی هم یکی دوهفته آخر میخوردم

ولا من امروز پرسیدم میگن هرچی بخوری بازم میگیره دارو گیاهی پرسیدم من دوتادخترهام نداشتن پسرم داشت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی