قدش کم نبود؟
بهداشتوول کناچرتوپرت میگن ایناسوادندارن که
میخوایی شیرخشک کمکی بده، چون هرماه باید یک کیلو اضافه کنه، الان باید 6700 باشه البته زیاد حساس نشو ،من دخترم 3500 دنیا اومد الان 7900
دختر منم دیروز بردم گفتن وزنش کمه..تولد سه بود چهار ماهگی ۶۱۰۰
نسبت ب وزن تولدش خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.