روروک یا واکر؟! 🤔

تصویر
۱۰ پاسخ

وا
ماها روروئک داشتیم چیزیمون نشد والا
بچه هامونم روروئک دارن

روروئك
بچه خودشو نمیتونه راه ببره باز میخاد واکر راه ببره😶😂😂

روروئک ضررداره وقتی که زیادبزاری روزی ۱۰ .۱۵دقیقه هیچی نمیشه میزاریم اونجاکه به کارمون برسیم دیگه واکرباید فقط مواظب باشی

اینهمه روروئک داشتن بخدا زودترم راه رفتن☹️امروزه برای فروش اجناس مدل جدید همه چی میگن بخدا

من از هیچکدوم استفاده نکردم راضیم 😅

واکر ذوق کنه تند برع نمیخوره زمین ؟عاخع هیچی ندارع ک نگهش داره

اگه واکر رو رها کنه چی ، به نظرم روروئک بهتره

روروک

صد در صد واکر

واکر ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۶ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی