بالاخره روروک بگیریم یا نه

۱۰ پاسخ

دکتر پسرم گفت نگیر

نه نخر معایبش خیلیییی بیشتر از مزایاشه

من در حد چهار پنج دیقه میذارم
بعضی روزا ی بار
بعضی روزا دوبار

من بچمو میزارم توش بهش غذا میدم

بگیر چرا نگیری

منم از زمان پسرم دارم والان هم استفاده میکنم و خوبه زیاد میمونه بچه کلافه میشه وچندماه بیشتر استفاده میشه بگیری بدرد میخوره چندماهی

بگیر

اره من برا دخترم گرفتم البته از پنج ماهگی هر روزم میزارم داخلش بازی میکنه بنظر من که خوبه و یاد میگیره روی پاهای خودش بیسته و بعضیا میگن زودتر راه میرن

من که به درد میخوره وقتی گریه می‌کنه میذارم روش میرم به کارام برسم

والا منم نمیدونم😐

سوال های مرتبط

مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان الارا🧸🧿 مامان الارا🧸🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آکام مامان آکام ۱۵ ماهگی