خانوما از شیر گرفتن سخته یا راحت؟

۸ پاسخ

من یه دفعه گرفتم برا من خیلی خیلی راحت بود پارسال بهمن ماه از شیرگرفتم پسرمو روز اول فقط شب بهش شیردادم
روز دوم روز که اصلا ندادم شبم یه شیشه کوچیک داشت ریختم توی اون گفتم کم بخوره یه دوتا میک زد دید شیشه اش کوچیکه خودش نخورد انداخت کنار دیگه اصلنم نخورد خودشم سراغشو نگرفت حتی داداششم که میخورد اصلا سراغشو نگرفت
کاش دومی هم مثل اولی راحت باشه

از شیر گرفتن راحته ولی بنظرم از پوشک گرفتن سختتتت تره

والا خیلی راحته مخصوصا اگه تدریجی بیری

خیلی خیلی راحت بود‌ فکرشو نمیکردم اینقد ک بد تعریف میکردن

من تدریجی گرفتم خیلی خوب بود.
شب ها بیشتر اذیت شدیم

سخت ترین مرحله است
اما اگ میخای بیشتر ازاین سختش نکنی تدریجی نگیر یهویی بگیری اینطوری هم بچه هم اگ شیرخودتو میدی کمتر اذیت میشین

برای من که راحت بود.

من تدریجی گرفتم نه راحت نیست

سوال های مرتبط

مامان ابسی مامان ابسی ۲ سالگی