از شیر گرفتن سخته اما شیرینه حس خوبیه

۷ پاسخ

نه خیلیم حس بدیه

بله بچه داری هممممه ی مراحلش لذت بخشه

من از دیروز بهش شیر ندادم دلم براش کبابه چقدم سینه هام درد میکنه باید چیکارش کنم

وای من۴شبه خواب ندارم

چرا شیرین ب نظر من بدترین حس تو مادر بودن اینه من ک ب سختی جدا کردم دخترم راحت جدا شدا خودم نمیتونستم😑😑😑

من هنوز گریم میگیره دلم تنگ میشه برا ممه خوردنش

کجاش حس خوبیه 🥲

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی