نه خیلیم حس بدیه
بله بچه داری هممممه ی مراحلش لذت بخشه
من از دیروز بهش شیر ندادم دلم براش کبابه چقدم سینه هام درد میکنه باید چیکارش کنم
وای من۴شبه خواب ندارم
چرا شیرین ب نظر من بدترین حس تو مادر بودن اینه من ک ب سختی جدا کردم دخترم راحت جدا شدا خودم نمیتونستم😑😑😑
من هنوز گریم میگیره دلم تنگ میشه برا ممه خوردنش
کجاش حس خوبیه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.