۵ پاسخ

پسر من خیلی اشتهاش باز میشه با این پنج سیسی هروقت شد میدم

منم میدم دکتر داروخونه گفت ی قاشق مربا خوردی خیلی خوبههههه حس میکنم موهاش بهتر شده و یکم پر شدن

من سه سی سی میدم
خوبه بنظرم

من قبل ی سالگی میدادم وزنشو بالا برد کمی.
من دوازده ساعتی هربار دو و نیم سی سی میدادم

من میدم عالیه همون پنج سی سی صبح

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری