پسر من خیلی اشتهاش باز میشه با این پنج سیسی هروقت شد میدم
منم میدم دکتر داروخونه گفت ی قاشق مربا خوردی خیلی خوبههههه حس میکنم موهاش بهتر شده و یکم پر شدن
من سه سی سی میدم
خوبه بنظرم
من قبل ی سالگی میدادم وزنشو بالا برد کمی.
من دوازده ساعتی هربار دو و نیم سی سی میدادم
من میدم عالیه همون پنج سی سی صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.