۴ پاسخ

ممنونم از همه😘

نه هر ۲۴ ساعت ۳ سی سی

آزیترومایسین روز اول ۵ سی سی بعدش روزی ۲و نیم سی سی

هر 8 ساعت 3 سی سی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی
مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی
مامان میران و💙تودلی مامان میران و💙تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱۶ ماهگی