مامانا‌ من دیگه مولتی و آهن نمیدم مگه تا دو سال نبود؟

۳ پاسخ

تا میتونی بدش ضرر نمیکنی

اگه ازمایش داده و کم خونی نداره نیازی نیس بدی
من تا دوسالگی بهش قطره اهن دادم ولی ازمایش ک داد کم خونی داشت و الانم دارم قطرع میدم

منم دو ماهی قبل دوسالگیش ندادم
الان دیشب ی اهن گرفتم چون خیلی بد خلقی میکنه و بهونه میگیره گفتم نکنه کم خونه

سوال های مرتبط