منکه ۳ بار ایوای کردم سه بارشم منفی شد دوروز اولش وروردی رحمت یکم سوزش داره.من هرسری بعد ایوای نفخ میکردم شکمم سفت میشد.
من فقط یکم اسپرم شوهرم ضعیفه
خدا باید بخواد عزیزم انشاالله واسه شما بشه صد در صدی وجود نداره ولی خیلی اسونه اصلا هم درد نداره
من ای یو ای کردم نشد
ای وی اف کردم نشد
😔
منم تو اقدامم اگه ماه بعد باردار نشم ماه سوم دکترم نظرشه iui شم
دختردایی من دفعه چهارم آی یو آی گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.