مامانا این چیه من ریختم توی شیر بعد چی میشه ؟

تصویر
۸ پاسخ

پودینگ دسره
با شیر قاطی میکنین بعد با همزن میزنین
سفت میشع خودش بزارین تو یخچال
کامل خودشو گرفت نوش جااان

باید بزاری تو یخچال خودشو بگیره

بافتش شبیه فرنی میشه بره یخچال یمقدارسفترمیشه من خیلی دوس دارم

از همگی ممنون که جواب دادید

پودینگ یه دسر خوشمزه ست بزار تو یخچال خودشوبگیره

باید بزاری یخچال بعد فک کنم خودشو میگیره

پودینگه
یه نوع دسر

فکر کنم مثل شیر کاکاو میشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان سلین وداداشا🧿 مامان سلین وداداشا🧿 ۵ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری