فردا می‌خوام بیبی چک بزنم خدا کنه منفی بشه استرس دارم

۶ پاسخ

مگه حامله ای؟؟؟🙄🥴😳😳😳

انشاالله که منفی باشه

من‌زدم مثبت شد قشنگ رفتم ازمایش و سونو منفی بود دکتر گفت هنوز هورمونات مونده

من ماه پیش پریود نشدم این ماه بیبی زدم منفی بود ازمایشم دادم منفی بود این ماهم هنوز پریود نشدم نمیدونم باید برم دکتر فکر کنم

عزیزم چطوری نتیجه گرفتی حامله ای

ایشالا نگدان نباش گل گاوزبان خوبه

سوال های مرتبط