سلام خانما از کجا بفهمم بچه اومده تو لگن یانه

۴ پاسخ

وای من خییییلی درد دارم میخوام بلند شم داغونم میخوام راه برم انگار میخوام بیوفتم

معاینه دکتر میفهمه فقط

از استخون درد واژن موقع نشستن یا خوابیدن اگه درد داری ینی بچه آمده تو لگن

اره سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی