توی بارداری میشه دندون عصب کشی کرد؟

۶ پاسخ

با نامه پزشک بله

تو سه ماه دوم بله

منم میتونم اموکسی سیلین بخورم ؟؟؟خیلی داغونم؟

تو ۳ ماهه دوم بله
من ۱۰ روزه پیش عصب کشی کردم

منم عصب کشیم نصفه مونده بود
دندونم عفونت کرد چندتا متخصص رفتم گفتن بهتره صبرکنی تا بعد زایمان.
چند روز اموکسی سیلین خوردم بهتر شد

فک نکنم. سطحی بتونی کاری بکنی اونم وسط س ماهع دومه

سوال های مرتبط

مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری