منم به لطف خدا دیشب زایمان کردم 37 هفته 4 روز

۱۵ پاسخ

به به قدم نو رسیده مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه 🌹🌹🌹😍😍😍

عزیزم روند زایمانتو برامون میگی لطفاً
خیلیا یه صحبت وحشتناک از سزارین دارن
ببینم نظر شما چی بوده

سلام
خداروشکرت
مبارک باشه قدم نورسیده ❤️😍
نینی دستگاه ک نرفت ؟ از اول ۳۷ دیگه نمیرن دستگاه با هر وزنی ک باشن ؟

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه 😍

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان رفتی مرخص شدی

چرااینقدر زود؟

مبارکه 😍🌷🌷🌷طبیعی؟
لطفا مفصل برامون تعریف کن

خودت رفتی یا دردت گرفت؟

مبارکههه عزیزم 😍😍.

مبارک باشه عزیزم
طبیعی بودی

راحت شدی مبارکه❤️😍

بسلامتی عزیزم

به سلامتی راحت شدی

مبارکه عزیزم 😍

مبارک باشه گلم

سوال های مرتبط